Doar muză

Februarie 14, 2013

 

Ai apărut aşa, de nicăieri

Şi gânduri mi-ai stârnit. De ieri,

Nu contenesc să te privesc

Străino, eu pe tine te doresc!
 
 
În ochii tăi, a căror taină n-am voie să rostesc,

Mă simt pierdut şi ne-nsemnat

Şi-n nebunia mea ţi-aş spune câte-n stele,

Te-aş lua pe mare,

Acolo unde nu sânt legi iar tainele ne vor lega

Iubirea mea şi frumuseţea ta.
 
 
Acuma, lângă mine eu te vreau

Să-ntineresc sub mângâieri.

Menirea ce ţi-am dat, nu-i grea

N-aştept nimic

Doar lasă-mă să sufăr cum ştiu eu,

Din când în când să-ţi aminteşti

A pune degetul pe rană

Şi-a spune doar cu şagă: Dragul meu.
 
 
Ca orişice bărbat, afemeiat

Sau poate doar nealinat,

Eu ştiu că pacea nefirească ce-o trăim

Desparte lumea ta de-a mea,

Război de-ar fi o şansă tot aş mai avea

O moarte, pe-o zi din viaţa ta.
 
 
Când toate astea nu ți-or mai păsa,

Un singur lucru te-aș ruga:

Taci!

Rămâi în continuare, muza mea.

Tiberiu A. Kiss

