Dă-i în pana mea!

Aprilie 12, 2013

Mi-am lăsat mașina-n drum

Și simt că nu fac bine.

Dă-i în pana mea!

Sânt un tip exuberant

Și spun multe ce n-ar trebui.

Dă-i în pana mea!

Am ajuns, sânt aici acum

Și după mine…

Dă-i în pana mea!

Printre cei tari sânt cel mai tare,

De mult am renunțat la ce-i valoare.

Mușcări de conștiință am dar,

Dă-i în pana mea!

Acum, Aici!

Și asta-nseamnă totul!

Dă-i în pana mea!

Pe scurtături m-am strecurat,

Mai zice unu câteva…

Mai dă-l în pana mea!

Mai nou se cere școală

Dar am văzut cum merge

Eu sânt deja acolo,

Nu-mi fac probleme.

Și pentru ei, tot aurul vorbește.

Dă-i în pana mea!

Nici n-am mai observat

Instinctul meu abrutizat

Că-n lumea mea

Complici tăcuți m-au ajutat,

Formula lor a funcționat.

Nu simt măcar o piedică,

Cu slăbiciune creștinească

Părintele mă  iartă iar, aicea sau acolo,

Mii de lăcașuri noi am ridicat

Pentru spălarea purtărilor de lume nouă.

1000 de cruci

Nu pentru c-ar fi avari și mitocani,

Toți sânt la fel,

Unii poate-au rămas fideli

Și n-au spus niciodată

Scuipând în jos,

Rânjind c-o falcă-n gând măcar:

Mai dă-i în pana mea!

Tiberiu A. Kiss

Aceasta este o reacție adversă pe care mi-a produs-o tăierea teilor din Iași. Mulțumesc lucistei pentru atitudinea de a scrie despre această profanare a spiritului eminescian, românesc până la urmă.)

