Hot topic: „Intreprindere Individuala”

Septembrie 16, 2013

Poate ar trebui sa insist mai mult asupra subiectului despre care am scris prin Mai, infiintarea unei Intreprinderi Individuale. Dupa statisticile pe care le primesc, orice „creatie” a mea este eclipsata de interesul populatiei pentru a intreprinde ceva pe cont propriu.  Fara nici un sarcasm, cand nu ai ce face iti faci de lucru. Cel putin asta fac eu cu oarecare grija sa nu ma scarpin prea tare.

Aproape zilnic, articolul „Pasii pentru infiintarea unei Intreprinderi Individuale” este cap de lista la rubrica cautarilor si al popularitatii paginilor din jurnalul meu.

Ma bucur ca am reusit sa scriu si eu ceva util iar daca voi va pricepeti pe aceasta tema, v-am dat un pont(a).

Din lipsa de treaba, m-am cautat singur pe Google: „infiintare intreprindere individuala” si m-am gasit undeva la mijloc pe prima pagina. Bing si Yahoo nici un m-au bagat in seama. Se pare ca au alt algoritm de indexare.

Rezultat cautare Google | IInfiintare intreprindere individuala

De ce nu-s primul? De ce-as fi? Daca tot se cauta poate ar trebui sa mai scriu pe tema asta dar nu ma gadila prea tare.

Nu-i frumos din partea mea dar hai sa mai zic o data: Intreprindere Individuala, ca da bine la indexare. Si respect si densitatea pe pagina.

Oare ce se mai intreprinde? Mi-ar placea sa aflu cate ceva din experienta celor care s-au decis a-si croi propriul drum. Probabil este singura modalitate de supravietuire cand piata nu ofera locuri de munca.

Cine si-a mai deschis….aa.. Ce? Intreprindere Individuala.

Ramane de vazut daca acest articol erijat in a fi ceva folositor celor care cauta informatii despre desfasurarea unei activitati pe cont propriu, ca persoana juridica, imi va imbunatati rankingul.

Am batut campii, nu-i asa? Am speculat, nu-i asa? Promit ca urmatorul post in domeniu sa fie cel putin la fel de folositor ca si primele scrise pe linia intai sub „bataia gloantelor”. Pana atunci mai scormonesc de ce Bing si Yahoo nu m-au indexat.

Voi cum stati cu indexarea?

