‘Expo Foto’ la Jurnal de Cafenea. Arhitectura orașului Bruxelles între nou și vechi

Martie 4, 2014

Dimineață uitasem ce-am făcut aseară de m-am surprins și eu cu poza din dreapta pe care am postat-o la o oră când somnul trebuia să fie dulce. În cazul în care vă întrebați ce-i cu acest anunț, o să vă explic.

În decursul celor 4 ani locuiți în Bruxelles am ales fotografia ca pe un hobby cu care mi-am ocupat weekendurile și uneori serile – când activitatea de servici mi-a mai lăsat ceva energie pe care am fost dispus s-o consum plimbându-mă pe străzi căutând imagini.

Zilele trecute am început să fac curățenie prin arhiva mea fotografică și am descoperit că printre multe poze nereușite am găsit și câteva cu care aș putea initia o expozitie virtuală intitulată Arhitectura orașului Bruxelles – Între Nou și Vechi.

Voi mai pregăti o serie pe care, fără să mă gândesc prea mult, aș numi-o Străzile Bruxelului.

Oraș al contrastelor, stiam de ce-l „urăsc” dar nu întelegeam de ce-l găsesc accesibil și familiar… asta până când, nu demult, cineva mi-a spus că-l adoră pentru decadența lui..

Stay tuned, ici, @ Jurnal de Cafenea in Brussels :-)

