Lemnele tăiate – scena pisicilor

Iulie 20, 2014

8:30am, cu cafeaua langa mine contemplam copacul. Voiam să scriu ceva, dar ce?

Despre dimineața de azi.

După o ploaie scurtă de vară ce anunta totuşi o zi moharată, soarele a inundat grădina pentru o oră, asa că am avut timp sa ies si să urmăresc nestingherit pisicile: Vincent, Sata şi.. Nuța.

Acum vreo două luni cineva a tăiat niste lemne si le-a depozitat convenient sub coroana copacului dar în bătaia soarelui. Spre norocul meu, copacul a fost pus cu cap încât nu încurcă lumina dimineții şi o îmblânzşte pe cea de amiază. La numărul 14 (sau 18?) îți trebuie umbrelă sau pălărie pe care oricum nu se merită să dai banii doar pentru câteva ore pe an. Nu e grădina mea. (De ce-ar fi?) E frumoasă dar n-o simt a mea. Plătesc chirie pentru ea. Ar trebui întrtinută mai bine.

Privind micul decor, dintii drujbei îmi sună în creştetul capului. Ce trunchi s-o fi tăiat? Nu mai contează, copacul a rămas în picioare. Păcat de lemnul care putrezeşte şi nu-l arde nimeni. În grădina asta e numai decor de scenă iar în lumina reflectoarelor pisicile îşi joacă rolul.

 

Lemne taiate - loc de joaca pentru pisici (azi dimineață)

Sata la lemnele taiateSata (azi dimineață)

f3.2, 1/160, iso 400, Olympus XZ-2

Sata, pisica neagra, pe lemenele taiate

Sata (astă-primăvară)

f2.8, 1/400, iso 250, Canon 7D, 70-200mm L 2.8 IS II

pisica neagra, pisica neagra in gradina, pisica neagra pe lemne taiate, pisica neagra in gradina

black cat, blac cat in the garden, black cat on a pile of cut wood, black cat watching the garden form high

(azi chiar aş tăia lemne.. Într-o zi O zi)

