De vanzare: aparat foto Canon EOS 7D

Iulie 22, 2015

A sosit si momentul sa ma despart de dragul meu Canon, 7D, si urmez exemplul altora care-si posteaza ce au de vanzare pe blog. Nu am o relatie sentimentala cu el dar pot spune ca in cei doi ani de cand l-am achizitionat (iulie 2013) m-am delectat folosindu-l. As face-o si in continuare daca nu ar fi sosit timpul sa fac pasul catre 5D. Mi-ar fi placut sa pot pastra si 7D-ul dar ma da nevasta afara din casa.

Am pus aparatul si pe OLX iar de la cei interesati am primit invariabil urmatoarea intrebare, pertinenta de altfel: Cate cadre au fost facute cu aparatul? Ultimele cadre se opresc undeva la numarul 4730 dar aceasta informatie nu e neparat un indiciu exact al numarului declansarilor shutterului.

Asa am aflat de existenta unor sofware-uri care ar putea citi numarul de declansari ale shutterului indicand astfel gradul de folosinta al apartului. Singurul program care a functionat a fost EOSCount dar ar fi trebuit sa fac o plata electronica pe net dupa ce am instalat un ActiveX pentru browserul IE, fapt care nu prea m-a incantat.

Prevazator din fire am pastrat si factura pentru a face dovada achizitiei in cazul unei eventuale vanzari :D Aparatul este in stare foarte buna as spune eu, fara zgarieturi sau lovituri. L-am achizitionat cand lucram in Belgia cand voiam sa-mi umplu timpul liber cu ceva. Pretul este cel care-l vedeti, 2200 lei sau ron, nici mai mult nici mai putin.

Cateva photos pe care le-am facut cu el se pot vedea aici:

Poze facute cu Canon EOS 7D

 

Canon EOS 7D Mark I

  • original package
  • charger
  • battery
  • audio-video cable
  • USB connectivity cable
  • Cd software

Pret: 2200 Ron

canon-eos-7d-01 canon-eos-td-02

 

Pot trimite pachetul prin Posta Romana sau curier. Probabil costul de trimitere se ridica undeva la 30 de lei cu asigurare dar ma voi interesa in cazul in care exista vreun cumparator.

Pentru cei din Bacau (oras) pot inmana pachetul personal. Iar pentru ca ati citit anuntul pe blog, va ofer o inghetata free la terasa la care doriti.

:)

Daca aveti intrebari, mi le puteti lasa mai jos, in comments.

3 Responses to “De vanzare: aparat foto Canon EOS 7D”


Spune ce gândești, contează!

