Ce sa faci cand nu stii ce sa faci?

Iulie 30, 2015

m-am trezit intrebandu-ma de unul singur in timp ce treaba parea terminata si nu mai aveam nimic pe lista de sarcini.

Stiu ca aveam o sumedenie de idei pe care as fi dorit sa le fructific dar din lipsa timpului sau a vointei le-am tot amanat pana le-am ignorat cu desavarsire. As vrea ca fereastra ce mi s-a deschis in fata sa ramana asa mai mult timp, poate zmeiele inaltate odata isi vor cobora din nou cozile si voi prinde si eu din zbor una.

Ce sa faci cand nu stii ce sa faci? Cei care nu au ajuns niciodata in situatia asta nu stiu daca merita felicitati sau compatimiti. Probabil felicitati.

Ca sa mai atenuez din ambiguitatea intrebarii am incercat s-o pun intr-un context si am precizat lista de sarcini dar bineinteles ca ne putem intreba acelasi soi de intrebare si cand suntem pusi in fata undei dileme sau a unei probleme aparent fara solutie.

Dar cel mai interesant sens al ei mi se pare acela in care ai dori cu toata fiinta sa faci altceva decat ceea ce faci acum.

Nu stiti ce sa faceti? Va spun eu. Google! Pe naiba. Tine de intelepciune, de caracter..

Totusi am googalit Ce sa faci cand nu stii ce sa faci? Unii spun fa nimic. Mi se pare cel mai bun raspuns. Voi ce raspuns aveti?

8 Responses to “Ce sa faci cand nu stii ce sa faci?”


  1. Poate că primul pas ar fi acela de a afla ce-ai vrea să faci când nu ştii că să faci…

  2. dordefemeie Says:

    ceva care sa te bucure, ceva pentru sufletul tau, iar asta numai tu stii ce poate fi :)


  3. Interesante raspunsuri si multumesc ca ati poposit si pe aici. Mai astept pareri chiar daca pana la urma voi fi facut sau nu ceva :)

  4. genovevadans Says:

    Când nu ştii ce să faci, îți laşi puțin intuiția să funcționeze şi te laşi dus de val. :) Ştie ea viața pe unde să te poarte ca să-ți fie de folos

  5. july Says:

    Cand nu stiu ce sa fac sun un prieten. Daca nici impreuna nu ne vin idei ce sa facem, plec la plaja. Acum ca e toamna, intru pe facebook si acolo sigur gasesc ceva de facut, adica de hlizit. Si daca nici pe FB nu gasesc sa-mi umplu timpul, o carte amanata sau un fim. Eii, ce-ai facut asta vara cand nu stiai ce sa faci? :)))


    • :) he he! buna intebarea… Nici nu-mi mai amintesc. Acum ca m-ai facut sa ma gandesc la lunile de vara, cred ca din cauza caldurii nu mai rationam cum trebuie. Mi-am pus un lighean cu apa rece si mi-am varat picioarele-n el. Eh, nu chiar dar ar fi fost o solutie. La strand la noi apa e rece oricum. De fapt, nu lipsa optiunilor era problema ci existenta lor in numar mai mare de una. Era de fapt o dilema, sau o trilema. O hilizeala buna chiar nu mi-ar strica.


Spune ce gândești, contează!

